Tilausohjeet

Maksutavat, toimituskulut, toimitustavat, vaihdot ja palautukset netistä ostaessa

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Payment Service Provider

Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.

Paytrail Plc
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Business ID 2122839-7

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Paytrail näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

Toimituskulut

Toimituskulut = 0 € yli 20€ tilauksille. Sen alle jääville tilauksille lisätään 4,90€ toimituskulut. Tämä koskee myös osittaisia tuotepalautuksia, joissa toimituksen arvo jää palautuksen jälkeen alle 20€, jolloin pidätämme oikeuden vähentää lähetyskulut hyvityssummasta. Säästövinkki; katso Ale-sivut! Ehkä löydät jotakin sopivaa toimituskuluttoman rajan saavuttamiseksi.

Toimitustavat

Toimitamme tuotteet Postin välityksellä joko kirjeenä tai pakettina. Paketeista lähetetään saapumisilmoitus matkapuhelimeen. Postipakettien kotiinkanto ei sisälly ilmaiseen toimitukseen. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Hinnat sisältävät alv:n 24%.

Toimitusaika: 2-3 arkipäivää maksusta. Vahvistus jonka liitteenä on myös lasku, tulee välittömästi ilmoitettuun sähköpostiin. On siis tärkeää että emailisi on oikein kirjoitettu/ luet saamasi viestit jolloin voit myös tarkistaa että tekemäsi tilaus on oikein. Huomioithan että postinkannon nopeudella on alueellisia eroja.  Myös muut Postin tekemät muutokset saattavat vaikuttaa toimituksen nopeuteen.
HUOM! Me palvelemme. Ilmoitamme Sinulle myös kun tilauksesi lähtee meiltä.

Palautusohjeet

Maksamme palautuksen ilmoittamallesi tilille, edellyttäen että tuotteet ovat käyttämättömiä ja etiketit ovat paikoillaan. Noudata alla olevia ohjeita (saat rahasi nopeimmin).

  1. Ilmoita meille palautuksesta sähköpostilla (asiakaspalvelu(a)korulipas.fi).
  2. Uusiokäytä kirjekuori / lähetyspakkaus, jossa tuotteet saapuivat.
    Tuotteet tulee palauttaa vähintään saman vahvuisessa pakkauksessa mihin ne on pakattu saapuessaan: esim. pakettina saapuneet pakettina, pakkauspehmusteet kuten saapuessa. Näin taataan että tuotteet palautuvat asianmukaisessa kunnossa. LAUKKUJA EI SAA PALAUTTAA LÄHETYSPUSSISSA JA NE PAKATTAVA ON AINA TARPEEKSI ISOON LAATIKKOON (alkuperäiseen jos mahdollista). Emme korvaa tuotteita joiden kuntoa ei voi todentaa palautuspakkauksen aiheuttamien vaurioiden takia.  Kun ilmoitat palautuksesta voit samalla halutessasi kysyä pakkaustavasta.
  3. Liitä mukaan lähetyslista (kopio) ja pankkitilisi numero. Paytrailin kautta maksetut tilaukset hyvitetään sen kautta samalle tilille jolta tilaus on maksettu, eli tilinumeroa ei tarvita erikseen.
  4. Mene Postiin, maksa postimaksu/ tai maksa lähetys Postin nettikaupassa ( edullisempi vaihtoehto). Lähetä osoitteella:
    Julian Vaatekaappi ay   (vain tämä/ EI ”TUOTEPALAUTUS” TAI MUUTA SISÄLTÖÖN VIITTAAVAA)
    Sakalantie 7
    37600 Valkeakoski

Tilauksesi voit peruuttaa myös alla olevalla lomakkeella
peruuttamislomake

Palautusehdot

Verkkokaupasta tilaamallasi tuotteilla on palautusoikeus. Sinulla on 14 vuorokautta aikaa tutustua ostamiisi tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Erillistä peruuttamisilmoitusta ei tarvitse tehdä, mikäli peruutusoikeus on voimassa mutta pyydämme aina ottamaan yhteyttä sähköpostitse ennen palauttamista/ tutustuthan palautusohjeeseemme.

Älä palauta tuotteita postiennakolla. Verkkokaupalla on oikeus pidättyä rahan palautuksesta, kunnes se on saanut palautetun tuotteen / tuotteet takaisin. Maksut palautetaan samalla maksutavalla, jota alkuperäisessä tilauksessa käytettiin.

Jos palautat tuotteen, joka on ollut edellytyksenä tilauksessa saadulle edulle, mitätöityy saatu etu ja hyvitettävästä summasta vähennetään edun summa. Koskee myös yli 10€ tilausetuna saatua ilmaista postitusta. Palautustilanteessa pidätämme oikeuden vähentää postituskulut jos osittaisen palautuksen jälkeen tilauksen arvo jää ostoarvoltaan alle 10€.

Kuluttajalla ei ole oikeutta ottaa tavaraa käyttöön siihen tutustuessaan. Tuotteeseen on oikeus tutustua, mutta asiakkaalla on velvollisuus pitää huolta tuotteesta (huolenpitovelvollisuus). Asiakkaalla ei ole oikeutta käyttää tuotetta ennen palautusta. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty (poistettu tuote-etiketit), asiakkaalta peritään 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta.

Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi avattua hygieniatuotetta, esim. ihon lävistäviä korvakoruja, ei voi palauttaa. Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta sekä esimerkkitapauksia löydät Kuluttajariitalautakunnan sivuilta.

Peruuttamisoikeus

Etäkaupassa kuluttaja-asiakkaalla on 14 vuorokauden maksuton peruuttamisoikeus käyttämättömille tuotteille.

Palautettavien tuotteiden tulee olla jälleenmyyntikuntoisia ja tuote-etiketit paikallaan, joten käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä. 14 vuorokauden palautusaika alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Noudata huolellisesti palautusohjeita palauttaessasi tuotteita. Hyvitys tehdään 14 vuorokauden kuluessa, kun verkkokauppa on vastaanottanut palautuksen.

Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain mukaisesti:

Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epilaattorit, partakoneet, nappikuulokkeet ja hands-free laitteet sekä korvakorut, lävistyskorut jne..
Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja/tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta muokattu koru (kaiverrus), joka ei kuulu normaaliin valikoimaan. Emme tee kaiverruksia.

Asiakas voi tehdä sujuvimmin kaupan peruutuksen täyttämällä peruutustiedon lähetteeseen ja paluttamalla tuotteet 14 vuorokauden sisällä, jolloin erillistä peruutusilmoitusta ei tarvita. Jos et toimi näin, niin sinun on tehtävä peruutusilmoitus sähköpostilla tai ylhäältä palautusohjeista löytyvällä kaavakkeella. Ilmoitus on tehtävä 14 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta.

Vaihdot

Halutessasi vaihtaa tuotteen, palauta tilaamasi tuote ohjeiden mukaisesti ja tee uusi tilaus verkkokaupassa.

Toimitus- ja tuotetietovirheet ja reklamaatiot

Kuluttajansuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se. Kaikki kaupan purkamiset ja alennukset suositellaan aina sovittavaksi kirjallisesti (esim. sähköpostilla tai kirjeitse). Puhelimitse tehtyjä sopimuksia voi olla myöhemmin jälkikäteen vaikea tarkistaa tai varmentaa.

Jos paketti tai tuote on vaurioitunut saapuessaan, pyydämme teitä ottamaan välittömästi yhteyttä Postin virkailijaan. Korvaamme rikkoutuneen lähetyksen, kun virkailijalta / postinjakajalta on saatu todistus rikkoutuneesta tavarasta yhden vuorokauden sisällä tuotepaketin saapumisesta.

Kuluttajalle etäkaupassa annettavat tiedot

  1. Elinkeinonharjoittajan nimi:
    Julian Vaatekaappi ay
    Sakalantie 7
    37600 Valkeakoski
    Y-tunnus: 2072109-1, ALV rek.
  2. Sähköpostiosoite:
    asiakaspalvelu@korulipas.fi
  3. Kulutushyödykkeen kokonaishinnan saat tilatessasi verkkokaupasta ja vielä tilausvahvistuksen yhteydessä.
  4. Peruuttamisoikeus:
    Etäkaupassa kuluttaja-asiakkaalla on 14 vuorokauden maksuton peruuttamisoikeus käyttämättömille tuotteille.
    Palautettavien tuotteiden tulee olla jälleenmyyntikuntoisia ja tuote-etiketit paikallaan, joten käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä. 14 vuorokauden palautusaika alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Noudata huolellisesti palautusohjeita palauttaessasi tuotteita. Hyvitys tehdään 14 vuorokauden kuluessa, kun verkkokauppa on vastaanottanut palautuksen.
    Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain mukaisesti:
    Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epilaattorit, partakoneet, nappikuulokkeet ja hands-free laitteet sekä korvakorut, lävistyskorut jne..
    Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja/tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta muokattu koru (kaiverrus), joka ei kuulu normaaliin valikoimaan
    Asiakas voi tehdä sujuvimmin kaupan peruutuksen täyttämällä peruutustiedon lähetteeseen ja paluttamalla tuotteet 14 vuorokauden sisällä, jolloin erillistä peruutusilmoitusta ei tarvita. Jos et toimi näin, niin sinun on tehtävä peruutusilmoitus sähköpostilla tai ylhäältä palautusohjeista löytyvällä kaavakkeella. Ilmoitus on tehtävä 14 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta.
  5. Maksamme toimituskulut, palauttaessasi maksat kulut Postia käyttäen.
  6. Palauttamisehdot:
    Verkkokaupasta tilaamallasi tuotteilla on palautusoikeus. Sinulla on 14 vuorokautta aikaa tutustua ostamiisi tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Erillistä peruuttamisilmoitusta ei tarvitse tehdä, mikäli peruutusoikeus on voimassa. Käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä. Mikäli haluat palauttaa tuotteita, tutustuthan palautusohjeisiimme.
    Älä palauta tuotteita postiennakolla. Verkkokaupalla on oikeus pidättyä rahan palautuksesta, kunnes se on saanut palautetun tuotteen / tuotteet takaisin tai luotettavan ilmoituksen. Maksut palautetaan lähtökohtaisesti samalla maksutavalla, jota alkuperäisessä tilauksessa käytettiin.
    Jos palautat tuotteen, joka on ollut edellytyksenä tilauksessa saadulle edulle, mitätöityy saatu etu ja hyvitettävästä summasta vähennetään edun summa.
    Kuluttajalla ei ole oikeutta ottaa tavaraa käyttöön siihen tutustuessaan. Tuotteeseen on oikeus tutustua, mutta asiakkaalla on velvollisuus pitää huolta tuotteesta (huolenpitovelvollisuus). Asiakkaalla ei ole oikeutta käyttää tuotetta ennen palautusta. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty (poistettu tuote-etiketit), asiakkaalta peritään 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta.
    Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi avattua hygienia tuotetta, esim. ihon lävistäviä korvakoruja, ei voi palauttaa. Tuotteistaan verkkokauppa veloittaa 100% arvonalennuksen, mikäli tuotteesta on poistettu tuote-etiketti. Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kuluttajariitalautakunnan sivuilta.
  7. Tavaroilla on normaali virhevastuu. Ei takuuta.
  8. Riitatapaukset voit saattaa Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.