Tilausohjeet

Toimitustapa, toimituskulut, maksutavat, vaihdot ja palautukset netistä ostaessa

ToimitustapaKaikki verkkopankit
Toimitamme tuotteet Postin välityksellä joko kirjeenä tai pakettina. Paketeista lähetään saapumisilmoitus matkapuhelimeen, seurantakoodi lähetetään sähköpostitse. Postipakettien kotiinkanto ei sisälly ilmaiseen toimitukseemme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Hinnat sisältävät alv:n 24%.
Toimituskulut = 0 €
Toimitusaika: 1-4 arkipäivää tilauksesta / maksusta. Tilisiirrolla tuotteiden maks. varausaika 5 pankkipäivää tilauksesta (vahvistus välittömästi ilmoitetussa sähköpostissa). On siis tärkeää että emailisi on oikein kirjoitettu/ luet saamasi viestit jolloin voit tarkistaa että tekemäsi tilaus on oikein. Huomoithan että postinkannon nopeudella on alueellisia eroja ja posti ei välttämättä jatkossa kanna kirjelähetyksiä tiistaisin.
HUOM! Me palvelemme. Ilmoitamme Sinulle myös kun tilauksesi lähtee meiltä.
Maksutavat
Kaikki verkkopankit ja tilisiirto. Maksu tapahtuu tilauksen lopuksi. Tilausvahvistus/lasku on asiakkaan antamassa sähköpostissa välittömästi. Siinä on myös tilauksesi maksutiedot ja voit aina maksaa niillä tilisiirtona, jos verkkopankkien kanssa on ongelmia.
Toimitamme vain maksettuja lähetyksiä: tuliko kiire? Ota yhteyttä sähköpostitse (asiakaspalvelu@korulipas.fi)
Julian maksutiedot:
Maksun saaja: Julian Vaatekaappi ay
Pankki: Danske Bank
IBAN: FI0983760710068544
BIC: DABAFIHH
Viesti: Tilaajan nimi / Tilausnumero

Palautusohjeet
Maksamme palautuksen ilmoittamallesi tilille, edellyttäen että tuotteet ovat käyttämättömiä ja etiketit ovat paikoillaan. Noudata alla olevia ohjeita (saat rahasi nopeimmin).

  1. Ilmoita meille palautuksesta sähköpostilla (asiakaspalvelu(a)korulipas.fi).
  2. Uusiokäytä kirjekuori / lähetyspakkaus, jossa tuotteet saapuivat.
    Tuotteet tulee palauttaa vähintään saman vahvuisessa pakkauksessa mihin ne on pakattu saapuessaan: esim. pakettina saapuneet pakettina, pakkauspehmusteet kuten saapuessa. Näin taataan että tuotteet palautuvat asianmukaisessa kunnossa. LAUKKUJA EI SAA PALAUTTAA LÄHETYSPUSSISSA JA NE PAKATTAVA ON AINA TARPEEKSI ISOON LAATIKKOON (alkuperäiseen jos mahdollista). Emme korvaa tuotteita joiden kuntoa ei voi todentaa palautuspakkauksen aiheuttamien vaurioiden takia. Kun ilmoitat palautuksesta voit samalla halutessasi kysyä pakkaustavasta.
  3. Liitä mukaan lähetyslista (kopio) ja pankkitilisi numero
  4. Mene Postiin, maksa postimaksu ja lähetä osoitteella:
    Julian Vaatekaappi ay   (vain tämä/ EI ”TUOTEPALAUTUS” TAI MUUTA SISÄLTÖÖN VIITTAAVAA)
    Sakalantie 7
    37600 Valkeakoski

Tilauksesi voit peruuttaa myös alla olevalla lomakkeella
peruuttamislomake

Palautusehdot

Verkkokaupasta tilaamallasi tuotteilla on palautusoikeus. Sinulla on 14 vuorokautta aikaa tutustua ostamiisi tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Erillistä peruuttamisilmoitusta ei tarvitse tehdä, mikäli peruutusoikeus on voimassa mutta pyydämme aina ottamaan yhteyttä sähköpostitse ennen palauttamista/ tutustuthan palautusohjeeseemme.

Älä palauta tuotteita postiennakolla. Verkkokaupalla on oikeus pidättyä rahan palautuksesta, kunnes se on saanut palautetun tuotteen / tuotteet takaisin. Maksut palautetaan samalla maksutavalla, jota alkuperäisessä tilauksessa käytettiin.

Jos palautat tuotteen, joka on ollut edellytyksenä tilauksessa saadulle edulle, mitätöityy saatu etu ja hyvitettävästä summasta vähennetään edun summa.

Kuluttajalla ei ole oikeutta ottaa tavaraa käyttöön siihen tutustuessaan. Tuotteeseen on oikeus tutustua, mutta asiakkaalla on velvollisuus pitää huolta tuotteesta (huolenpitovelvollisuus). Asiakkaalla ei ole oikeutta käyttää tuotetta ennen palautusta. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty (poistettu tuote-etiketit), asiakkaalta peritään 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta.

Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi avattua hygieniatuotetta, esim. ihon lävistäviä korvakoruja, ei voi palauttaa. Tuotteistaan verkkokauppa veloittaa 100% arvonalennuksen, mikäli tuotepakkauksen sinettinä oleva tarra niitteineen on poistettu (tarratekstissä on sama huomautus). Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kuluttajariitalautakunnan sivuilta.

Peruuttamisoikeus

Etäkaupassa kuluttaja-asiakkaalla on 14 vuorokauden maksuton peruuttamisoikeus käyttämättömille tuotteille.

Palautettavien tuotteiden tulee olla jälleenmyyntikuntoisia ja tuote-etiketit (sinettitarra hygieniatuotteissa) paikallaan, joten käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä. 14 vuorokauden palautusaika alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Noudata huolellisesti palautusohjeita palauttaessasi tuotteita. Hyvitys tehdään 14 vuorokauden kuluessa, kun verkkokauppa on vastaanottanut palautuksen.

Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain mukaisesti:

Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epilaattorit, partakoneet, nappikuulokkeet ja hands-free laitteet sekä korvakorut, lävistyskorut jne..
Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja/tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta muokattu koru (kaiverrus), joka ei kuulu normaaliin valikoimaan

Asiakas voi tehdä sujuvimmin kaupan peruutuksen täyttämällä peruutustiedon lähetteeseen ja paluttamalla tuotteet 14 vuorokauden sisällä, jolloin erillistä peruutusilmoitusta ei tarvita. Jos et toimi näin, niin sinun on tehtävä peruutusilmoitus sähköpostilla tai ylhäältä palautusohjeista löytyvällä kaavakkeella. Ilmoitus on tehtävä 14 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta.

Vaihdot
Halutessasi vaihtaa tuotteen, palauta tilaamasi tuote ohjeiden mukaisesti ja tee uusi tilaus verkkokaupassa.

Toimitus- ja tuotetietovirheet ja reklamaatiot

Kuluttajansuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se. Kaikki kaupan purkamiset ja alennukset suositellaan aina sovittavaksi kirjallisesti (esim. sähköpostilla tai kirjeitse). Puhelimitse tehtyjä sopimuksia voi olla myöhemmin jälkikäteen vaikea tarkistaa tai varmentaa.

Jos paketti tai tuote on vaurioitunut saapuessaan, pyydämme teitä ottamaan välittömästi yhteyttä Postin virkailijaan. Korvaamme rikkoutuneen lähetyksen, kun virkailijalta / postinjakajalta on saatu todistus rikkoutuneesta tavarasta yhden vuorokauden sisällä tuotepaketin saapumisesta.

Kuluttajalle etäkaupassa annettavat tiedot

  1. Elinkeinonharjoittajan nimi:
    Julian Vaatekaappi ay
    Sakalantie 7
    37600 Valkeakoski
    Y-tunnus: 2072109-1, ALV rek.
  2. Sähköpostiosoite:
    asiakaspalvelu@korulipas.fi
  3. Kulutushyödykkeen kokonaishinnan saat tilatessasi verkkokaupasta ja vielä tilausvahvistuksen yhteydessä.
  4. Peruuttamisoikeus:
    Etäkaupassa kuluttaja-asiakkaalla on 14 vuorokauden maksuton peruuttamisoikeus käyttämättömille tuotteille.
    Palautettavien tuotteiden tulee olla jälleenmyyntikuntoisia ja tuote-etiketit paikallaan, joten käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä. 14 vuorokauden palautusaika alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Noudata huolellisesti palautusohjeita palauttaessasi tuotteita. Hyvitys tehdään 14 vuorokauden kuluessa, kun verkkokauppa on vastaanottanut palautuksen.
    Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain mukaisesti:
    Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epilaattorit, partakoneet, nappikuulokkeet ja hands-free laitteet sekä korvakorut, lävistyskorut jne..
    Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja/tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta muokattu koru (kaiverrus), joka ei kuulu normaaliin valikoimaan
    Asiakas voi tehdä sujuvimmin kaupan peruutuksen täyttämällä peruutustiedon lähetteeseen ja paluttamalla tuotteet 14 vuorokauden sisällä, jolloin erillistä peruutusilmoitusta ei tarvita. Jos et toimi näin, niin sinun on tehtävä peruutusilmoitus sähköpostilla tai ylhäältä palautusohjeista löytyvällä kaavakkeella. Ilmoitus on tehtävä 14 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta.
  5. Maksamme toimituskulut, palauttaessasi maksat kulut Postia käyttäen.
  6. Palauttamisehdot:
    Verkkokaupasta tilaamallasi tuotteilla on palautusoikeus. Sinulla on 14 vuorokautta aikaa tutustua ostamiisi tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Erillistä peruuttamisilmoitusta ei tarvitse tehdä, mikäli peruutusoikeus on voimassa. Käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä. Mikäli haluat palauttaa tuotteita, tutustuthan palautusohjeisiimme.
    Älä palauta tuotteita postiennakolla. Verkkokaupalla on oikeus pidättyä rahan palautuksesta, kunnes se on saanut palautetun tuotteen / tuotteet takaisin tai luotettavan ilmoituksen. Maksut palautetaan lähtökohtaisesti samalla maksutavalla, jota alkuperäisessä tilauksessa käytettiin.
    Jos palautat tuotteen, joka on ollut edellytyksenä tilauksessa saadulle edulle, mitätöityy saatu etu ja hyvitettävästä summasta vähennetään edun summa.
    Kuluttajalla ei ole oikeutta ottaa tavaraa käyttöön siihen tutustuessaan. Tuotteeseen on oikeus tutustua, mutta asiakkaalla on velvollisuus pitää huolta tuotteesta (huolenpitovelvollisuus). Asiakkaalla ei ole oikeutta käyttää tuotetta ennen palautusta. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty (poistettu tuote-etiketit), asiakkaalta peritään 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta.
    Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi avattua hygienia tuotetta, esim. ihon lävistäviä korvakoruja, ei voi palauttaa. Tuotteistaan verkkokauppa veloittaa 100% arvonalennuksen, mikäli tuotteesta on poistettu tuote-etiketti. Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kuluttajariitalautakunnan sivuilta.
  7. Tavaroilla on normaali virhevastuu. Ei takuuta.
  8. Riitatapaukset voit saattaa Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.